pokraČUJte

Poradna

Nové podmínky programu Antivirus V úterý 31. 3. 2020 vláda schválila návrh na úpravu programu Antivirus. Požádat o náhrady mezd a platů půjde jednoduše. Program ochrany zaměstnanosti Antivirus má pomoci firmám ochránit pracovní místa. Stát bude prostřednictvím Úřadu práce ČR kompenzovat firmám vyplacené prostředky. Toto opatření pomůže zaměstnavatelům lépe zvládnout současnou situaci a nebudou tak muset sáhnout k propouštění. 01.04.2020 Ošetřovné pro OSVČ Osobám samostatně výdělečně činným (OSVČ), které musí v souvislosti karanténou zůstat doma s dítětem nebo hendikepovaným člověkem a nemohou podnikat, pomůže stát. Při splnění stanovených podmínek budou moct dostávat dotaci, obdobu ošetřovného. A to ze speciálního programu, který schválila vláda. Pomoc bude vyplácet ministerstvo průmyslu a obchodu, žádat se o ni bude prostřednictvím živnostenských úřadů.      26.03.2020 Antivirus - program MPSV na ochranu zaměstnanosti Ve čtvrtek 19. 3. 2020 schválila vláda návrh program ochrany zaměstnanosti Antivirus, který má pomoci firmám ochránit pracovní místa. Stát bude prostřednictvím Úřadu práce ČR kompenzovat firmám vyplacené prostředky. Toto opatření pomůže zaměstnavatelům lépe zvládnout současnou situaci a nebudou tak muset sáhnout k propouštění. 20.03.2020 Vláda schválila Liberační daňový balíček Vláda schválila balíček opatření v oblasti daní, které reagují na aktuální situaci v souvislosti s koronavirem a představují jedno z celé řady přijímaných opatření, která pomohou ekonomickým subjektům překlenout nouzový stav. Níže uvádíme přehled základních opatření, které budou v pondělí vydanými pokyny realizovány. 17.03.2020 Změna výše záloh na sociální a zdravotní pojištění v roce 2020 Pro drobné živnostníky, kteří platí minimální zálohy na sociální a zdravotní pojištění, dochází v roce 2020 opět k výraznému navýšení, a to u obou typů pojistného. Podnikatelé už si na zvyšování zvykli - zvyšování plateb je v Česku standardem. Za posledních patnáct let narostly platby u obou pojištění o více než dvě třetiny. V letech 2019 a 2020 nicméně bylo zvýšení nejvyšší. 15.01.2020 Parlament schválil daňový balíček na rok 2020 Poslanecká sněmovna dnes schválila daňový balíček na rok 2020. Návrh z dílny Ministerstva financí přináší s účinností od 1. ledna 2020 vyšší zdanění tabákových výrobků, tvrdého alkoholu a hazardu. 17.12.2019 eNeschopenka v testovacím režimu Elektronické zpracování přinese zjednodušení v předávání informací mezi nemocnými (pojištěnci v dočasné pracovní neschopnosti), ČSSZ, lékaři a zaměstnavateli. Zásadně se tak zjednoduší tok informací, protože eNeschopenka propojí povinně elektronicky hned tři dotčené subjekty, lékaře, zaměstnavatele a ČSSZ. 16.10.2019 Blíží se start poslední fáze EET Parlament dnes schválil návrh novely zákona o evidenci tržeb z dílny Ministerstva financí. Zákon upravuje náběh 3. a 4. fáze evidence tržeb, přináší nejmenším podnikatelům možnost evidovat své tržby ve zvláštním režimu a významným způsobem snižuje DPH na vodné, stočné a stravovací i odborné služby. Zákon nyní míří k podpisu prezidentem republiky a následně bude vyhlášen ve sbírce zákonů. Podnikatelé, kteří spadají do 3. a 4. fáze, začnou evidovat společně v jedné vlně, která bude spuštěna šest měsíců po platnosti zákona. S ohledem na dosavadní zkušenosti se zbývajícími fázemi legislativního procesu lze očekávat, že k náběhu chybějících oborů podnikání dojde 1. května, případně 1. dubna 2020. Ke stejnému datu dojde také ke snížení DPH. 19.09.2019 Vláda schválila novelu daňového řádu Vláda schválila dne 26. 8. 2019 novelu daňového řádu z dílny Ministerstva financí, která přináší rozsáhlou modernizaci, zjednodušení a elektronizaci daní. Součástí novely je legislativní ukotvení online finančního úřadu, díky kterému budou moci poplatníci vyřešit více svých povinností online. K přihlášení do portálu MOJE daně a autorizaci podání by mělo být možné využít například e-občanku, přihlašovací údaje do systému datových schránek či údaje přidělené finančním úřadem. Ministerstvo financí počítá se spuštěním první verze ve 4. čtvrtletí roku 2020. 30.08.2019 Jak vyplnit daňové přiznání fyzických osob? Stejně jako každým rokem, i letos se jistě do zpracování daňového přiznání pustí mnoho lidí na vlastní pěst. Na internetu jsou dnes dostupné nejrůznější interaktivní formuláře. Návody, rady a tipy. Vyplnit daňové přiznání opravdu není žádná raketová věda. Pokud patříte k těm, kteří se nebojí paragrafů a odborných výrazů, určitě daňové přiznání ve standardním rozsahu zvládnete. Než se na zpracování daňového přiznání vrhnete, podívejte se na několik problematických oblastí, kde byste mohli udělat chybu. 09.03.2019 Nezapomeňte na vyúčtování zálohové a srážkové daně Vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti za rok 2018 má plátce daně povinnost podat do dvou měsíců po uplynutí kalendářního roku, tedy do 1. března 2019. Pokud však plátce daně podá vyúčtování elektronicky, je lhůta pro podání prodloužena do 20. března 2019. Vyúčtování se provádí prostřednictvím formuláře „Vyúčtování daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti“. K vyúčtování je třeba přiložit povinnou přílohu “Počet zaměstnanců ke dni 1. 12. 2018“. Další povinnou přílohou pro plátce daně, kteří zaměstnávali daňové nerezidenty, je „Přehled souhrnných údajů zaznamenaných na mzdových listech poplatníků uvedených v § 2 odst. 3 zákona o daních z příjmů“ 27.02.2019 Jak má vypadat potvrzení pro účely uplatnění slevy za umístění dítěte? Vzhledem k tomu, že panovaly určitě nejasnosti, generální finanční ředitelství z důvodu správné aplikace zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o daních z příjmů“), pro účely uplatnění slevy na dani za umístění dítěte za zdaňovací období 2018 a s tím spojeného vydání potvrzení předškolního zařízení o výši vynaložených výdajů upřesnilo, jakým způsobem lze uplatnit slevu za umístění dítěte. 14.02.2019

Reference

Jsme zavedená účetní a daňová kancelář. Co o nás řekli naši klienti?

0
vyplněných daňových přiznání za rok
0
m2
kancelářských ploch k pronájmu
“Naše společnost je dlouhodobým a spokojeným klientem. Již 15 let využíváme profesionální služby a já oceňuji zejména osobní přístup všech, kteří se o nás starají. Díky jejich skvělé práci se můžeme věnovat pouze rozvíjení našeho podnikání.”
- Josef Hátle, majitel a jednatel společnosti Hátle s.r.o. -
“Svým klientům mohu vždy bez obav služby EPOS, s.r.o., sám je s důvěrou využívám, a to zejména při konzultacích daňových aspektů obchodních transakcí.”
- JUDr. Vladimíra Ostrožlíková, notářka -
“Se společností EPOS, s.r.o. spolupracujeme již přes 15 let. Poskytuje nám komplexní účetní servis a daňové poradenství. Na této spolupráci si ceníme zejména spolehlivosti a vysoké profesionality, díky čemuž se můžeme věnovat pouze svému podnikání.”
- Mgr. Pavel Střeleček, advokát -
“Na společnost EPOS, s.r.o. se vždy rádi obracíme, neboť jsme si jisti, že nám vždy doporučí daňově nejefektivnější řešení. Oceňujeme zejména profesionalitu a osobní přístup. ”
- Ondřej Veselý, majitel a jednatel společnosti ALTER s.r.o. -
“Velice si vážíme dlouhodobé spolupráce se společností EPOS, a to zejména v oblasti daňového poradenství.  Oceňujeme profesionální přístup daňového poradce Ing. Milana Mušky a schopnost najít vhodná a účinná řešení daňových záležitostí.”
- První privátní chirurgické centrum s.r.o. -
Josef Hátle, majitel a jednatel společnosti Hátle s.r.o. Josef Hátle, majitel a jednatel společnosti Hátle s.r.o. Josef Hátle, majitel a jednatel společnosti Hátle s.r.o. Josef Hátle, majitel a jednatel společnosti Hátle s.r.o. Josef Hátle, majitel a jednatel společnosti Hátle s.r.o.
Administrativní centrum EPOS
Akademika Heyrovského 1178
500 03 Hradec Králové
IČO: 60912553
DIČ: CZ60912553