Zajistíme veškerou personální administrativu, která se týká Vašich zaměstnanců.
Zpracujeme mzdy a také měsíční přehledy pro ČSSZ a ZP, evidenční listy důchodového zabezpečení, které
podáme na příslušné úřady. Postaráme se o přihlášení a odhlášení zaměstnanců. Navíc zpracujeme i
roční zúčtování daní a vyúčtování zálohové daně, včetně doplňujících přehledů. Vystavíme potvrzení o zdanitelných
příjmech, potvrzení pro ostatní úřady, zápočtové listy. Nevíte, co to je? Nevadí, máte přece nás. Nabízíme
rovněž personální a mzdové poradenství. Navrhneme pracovní smlouvy, interní předpisy a další dokumenty.
A pokud potřebujete s čímkoliv poradit, stačí zvednout telefon, napsat e-mail nebo přijít k nám
do kanceláře na dobrou kávu, u níž Vám všechno vysvětlíme. Jsme tu od toho, abyste měli administrativu
spojenou s Vaším podnikáním co nejjednodušší.
<< zpět na ÚČETNÍ KANCELÁŘ
Jsme zavedená účetní a daňová kancelář. Co o nás řekli naši klienti?